مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-22اجتماعي

مراحل نقل و انتقال فرهنگیان استان تهران الکترونیک طی می شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: کلیه مراحل نقل و انتقال فرهنگیان شهرستان های این استان به شکل الکترونیک و غیر حضوری طی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف بهارلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به قرار گرفتن در آغاز فرآیند مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان گفت: بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان به مناطق آموزشی استان ارسال و در اختیار همکاران قرار گرفته است تا بتوانند در زمان های پیش بینی شده در بخشنامه اقدامات لازم را صورت دهند.

وی ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع به همکاران ذی نفع را ضروری دانست و افزود: کلیه مراحل نقل و انتقالات به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت در سامانه نقل و انتقالات صورت می گیرد لذا باید توجه گردد که همکارانِ متقاضیِ انتقال با دقت نسبت به تکمیل مشخصات خود در سامانه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر اینکه طبق بخشنامه ارسالی نقل و انتقالات امسال فرهنگیان به شکل یک مرحله ای انجام می پذیرد، تصریح کرد: همکاران متقاضی باید دقت فراوان را صورت داده تا در زمان مقرر اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند و از آنجا که نقل و انتقالات به صورت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل نقل و انتقال فرهنگیان استان تهران الکترونیک طی می شود

مراحل نقل و انتقال فرهنگیان استان تهران الکترونیک طی می شود