مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-04-22سياسي

15 هزار خانوار ساوجبلاغی ازحمایت معیشتی بهره مند می شوند


سرهنگ علی اصل زعیم روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک مومنانه با هدف کمک به قشر آسیب پذیر جامعه، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرارداریم رزمایش مساوات در قالب کمک و همدلی مومنانه در دستور کار سپاه قرار گرفت تا بتوانیم در راه کمک به اقشار آسیب پذیر اجتماع اقدامی مثمرثمر انجام داده باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه در این راه از ظرفیت های مردمی بهره مند خواهیم شد، ادامه داد: سعی داریم مجموعه های خیرین، موسسات نیکوکاری و صاحبان صنایع را در این راه همراه کنیم.

وی یادآور شد: بسته های معیشتی طرح کمک های مومنانه بین خانواده های زندانیان و یا افرادی که به واسطه بحران کرونا بیمار داشتند و نتوانستند در اجتماع حضور داشته باشند توزیع می شود.

اصل زعیم با بیان اینکه قرارگاه مرکزی این طرح با محوریت ائمه جماعات و نیروهای بسیجی شکل گرفته است، اظهار کرد: بیش از 40 روز است که در هشت نقطه از شهر قرارگاه های محله محور برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین جمع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه همراه با این بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی نیز توزیع می شود، تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند توسط کمیته ای انجام شده است و هم اکنون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار خانوار ساوجبلاغی ازحمایت معیشتی بهره مند می شوند

15 هزار خانوار ساوجبلاغی ازحمایت معیشتی بهره مند می شوند