مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-22اقتصادي

خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می کنند؟


خودروسازان آمریکایی پس از مذاکرات متعدد با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی ایالات متحده، در تلاشند تا از ماه آینده میلادی فعالیت و تولید خود را در این کشور از سر بگیرند.

- خودروسازان آمریکایی پس از مذاکرات متعدد با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی ایالات متحده، در تلاشند تا از ماه آینده میلادی فعالیت و تولید خود را در این کشور از سر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که غول های خودروسازی آمریکا یعنی شرکت های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر قصد دارند فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را از آغاز ماه آینده میلادی یعنی مه 2020 از سر بگیرند، به نظر می رسد که اخیراً با انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در آمریکا گفتگو و مذاکرات متعددی داشته و در تلاشند با متقاعد سازی و تلاش برای حصول اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی، به بازگشایی کارخانه های خود که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا بیشتر از یک ماه است که تعطیل و متوقف شده اند، اقدام کنند.

بر اساس گزارشی که در وبسایت سی نت به نقل از رویترز آمده است، شرکت های فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر که بدون شک از بزرگترین خودروسازان ایالت متحده آمریکا و جهان به شمار می روند، به شدت در تلاشند تا فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود را حداقل از ماه آینده میلادی، مه 2020، آغاز کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می کنند؟

خودروسازان آمریکایی از ماه آینده شروع به کار می کنند؟