مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-04-22اقتصادي

وصول بیش از 20 درصد بودجه مصوب طی دو سال پیاپی توسط شهرداری ابرکوه


مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه گفت: این مجموعه برای دومین سال پیاپی با تشریک مساعی کلیه همکاران توانست در حوزه اداری مالی به طور میانگین سالانه بیش از 20 درصد از بودجه مصوب را تأمین و وصول نماید.

- علیرضا احسان فر در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، بودجه مصوب سال 98 شهرداری را 137 میلیارد ریال و بودجه محقق شده همان سال را 161 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال 97 نیز میزان بودجه مصوب 100 میلیارد ریال بوده  که 127 میلیارد ریال تحقق یافته و به استناد اسناد مالی موجود با تفریغ و متمم بودجه به تصویب مراجع رسیده است.

مسئول امور مالی شهرداری ابرکوه ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه کارکنان شهرداری، تمامی مسولان استانی و شهرستانی اذعان کرد: همچنان که تمامی بخش های عمومی، خدماتی و اقتصادی به طور عینی متوجه افزایش نرخ تورم و سایر هزینه های جاری و عمرانی  طی سال های اخیر شده اند، با تلاش شبانه روزی صورت گرفته در سال 98 میزان بودجه عمرانی پیش بینی شده در ردیف منابع داخلی و مصوب 77 میلیارد  ریال تعیین شد.

احسان فر ادامه داد: از 77 میلیارد ریال بودجه مصوب سال 98 ، مبلغ 113 میلیارد  ریال وصول و هزینه شده است که 70 درصد از بودجه 98 را شامل شده است  و این یک رکورد عالی در ارتقا شاخص های عمرانی و مدیریت شهری است که نشان می دهد علی رغم افزایش هزینه ها، شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از 20 درصد بودجه مصوب طی دو سال پیاپی توسط شهرداری ابرکوه

وصول بیش از 20 درصد بودجه مصوب طی دو سال پیاپی توسط شهرداری ابرکوه