مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-04-22اقتصادي

حضور فعال خیرین فارس در میدان جدال با کووید 19


مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از استمرار کمک های خیرین به مبتلایان و آسیب دیدگان اقتصادی کووید 19 در این کلانشهر خبر داد.

- سید عبدالرضا دستغیب گفت: خیرین ونوع دوستان شیرازی تاکنون 221 میلیون و 300 هزار تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به سمت اهداف انسان دوستانه با مشایعت وهدایت این مجمع متوجه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، او افزود: کودکان کار ومجموعه آسیب دیدگان اقتصادی اجتماعی از کووید 19 در سال 99 هدف مشترک خیرین و نوع دوستان شیرازی بوده اند.

به گفته دستغیب، در این راستا 145 میلیون تومان محلول ضد عفونی کننده انواع ماسک و تجهیزات سلامت، 54 میلیون تومان ارزاق عمومی، 22 میلیون و 300 هزار تومان در قالب کارت هدیه به مردم جنوب و شرق شیراز که از تاثیرات کووید 19 آسیب های جدی دیده اند در محله های مختلف شامل مهدی آباد، شهرک برق و محله سنگ سیاه در بافت تاریخی فرهنگی شیراز و خانواده زندانیان اهدا شده است وتحت نظارت های ویژه این کمک ها را دریافت کرده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خیرین با تامین پارچه برای دوخت انواع ماسک نسبت به راه اندازی کارگاه های دوخت در مناطق مختلف شهری و پایگاه های انتظامی باعث راه اندازی و رونق این پایگاه ها شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال خیرین فارس در میدان جدال با کووید 19

حضور فعال خیرین فارس در میدان جدال با کووید 19