مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-22اقتصادي

کمک 150میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به اجرای رزمایش مواسات


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان از کمک 150 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی استان برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و همچنین مقابله با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد چوپانی ظهر چهارشنبه در نشست کارآفرینان استان با استاندار گلستان با موضوع تحقق شعار سال جهش تولید اظهار کرد: گلستان در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و همچنین مقابله با کرونا در کمک های مومنانه در کشور خوش درخشید.

وی افزود: سهم فعالان اقتصادی گلستان از کمک 120 میلیارد تومانی فعالان اقتصادی کشور برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی 150 میلیارد ریال بوده است.

رییس اتاق بازرگانی گرگان ادامه داد: بسیاری از فعالان اقتصادی گلستان در کنار کمک 150 میلیارد ریالی برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، انفاق پنهان دارند و با کمک های خیرخواهانه آن ها 15 هزار بسته معیشتی تأمین و در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی توضیح داد: اتاق بازرگانی گرگان هم تأمین پنج هزار بسته معیشتی برای کمک مومنانه و اجرای رزمایش مواسات را عهده دار شده است.

چوپانی به موضوع شعار سال و چگونگی تحقق آن هم اشاره و بیان کرد: جهش تولید یک از اهداف اصلی نظام است و یک شعار نیست؛ برای تحقق آن نیازمند الزاماتی هستیم که در بستر حاکمیت شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 150میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به اجرای رزمایش مواسات

کمک 150میلیارد ریالی فعالان اقتصادی گلستان به اجرای رزمایش مواسات