مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-04-22اقتصادي

11هزار هکتار بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در ورامین اجرا شده


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های ورامین و قرچک گفت: طی سال های اخیر حدود 11 هزار هکتار بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در ابردژ ورامین به مرحله اجرا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر سپه وند ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین که با حضور امام جمعه موقت ورامین انجام شد اظهار داشت: با توجه به بیابانی بودن این شهرستان، طی سال های اخیر حدود 11 هزار هکتار عملیات بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در منطقه ابردژ ورامین به مرحله اجرا درآمده است.

سپه وند افزود: در دو سال گذشته و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، 1550 هکتار از مراتع سیاه کوه این شهرستان زیر پوشش پروژه ذخیره نزولات آسمانی با احداث هلالی های آبگیر و بذرکاری از گونه درمنه دشتی قرار گرفته است.

وی نقش مشارکت مردمی را در توسعه پایدار و موفقیت طرح های منابع طبیعی مورد تأکید قرار داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی، این اقدامات را زیر بنایی و تأثیرگذار در رونق تولید و جهش تولید دانست و اظهار داشت: با حفظ و توسعه منابع طبیعی بستر مناسب برای تولید و اشتغال فراهم می شود که از این رو لازم است حفاظت و گسترش فعالیت های منابع طبیعی به عنوان یک اولویت مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11هزار هکتار بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در ورامین اجرا شده

11هزار هکتار بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در ورامین اجرا شده