مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-22سياسي

کمک یک میلیارد تومانی خیرین رامسر برای مقابله با کرونا


محمد آزاد روز چهارشنبه در نشستی با عنوان رزمایش مواسات و خدمت مومنانه در رامسر افزود : همچنین در این مدت بیش از صد هزار ماسک و 5 هزار گان از سوی قرارگاه سازندگی سپاه رامسر آماده و توزیع شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در دو ماه گذشته به دلیل تعطیلی کسب کارها وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل شده است، گفت: رزمایش مواسات و خدمت مومنانه درشهرستان در راستای سخنان مقام معظم رهبری و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند ، برگزار می شود.

فرماندار رامسر افزود : شناسایی خانواده هایی که از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند در حال انجام است و خیرین می توانند با کمک به این افراد در رزمایش خدمت مومنانه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همه ما نسبت به جان و مال مردم مسئول هستیم، گفت: علاوه بر هماهنگی ها برای شناسایی این افراد ، افتتاح یک شماره حساب برای اعطای کمک های مردمی هم بزودی انجام می گیرد تا شرایط برای اهدای کمک های نقدی مردم فراهم شود.

امام جمعه شهرستان رامسر هم مواسات ( کمک به دیگران ) را از درجات ایمان خواند و گفت : مردم و مدیران کشور همواره بدون تاثیر پذیری از رفتارهای نمایش گونه و ظاهری مومنانه به نیازمندان کمک کشور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی خیرین رامسر برای مقابله با کرونا

کمک یک میلیارد تومانی خیرین رامسر برای مقابله با کرونا