مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-22اجتماعي

تسریع در روند مبارزه با کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی


در صورت اهتمام بیشتر برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به شکست کرونا نزدیک می شویم.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: در صورت اهتمام بیشتر برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به شکست کرونا نزدیک می شویم.

حجت محمدی صبح امروز (3 فروردین) در بازدید از هلال احمر خرم دره، افزود: هلال احمر شهرستان خرم دره همواره در حوزه امداد جاده ای و آموزش های مختلف به طور مستمر در صحنه بوده و در برنامه های مدیریت بحران در کم ترین زمان ممکن حاضر شده اند.

وی با تاکید بر این که سرخ و سفیدهای هلال احمر ارمغانی از آرامش برای هم وطنان هستند، اظهار کرد: هلال احمر در برهه های خاصی که کشور درگیر آن بوده از امتحان ارائه خدمات به هموطنان همواره سربلند بیرون آمده و در عملیات برون مرزی برای کشور نیز آبروداری کرده اند.

فرماندار شهرستان خرم دره با بیان این که جاری شدن سیل و زلزله در سال گذشته مشکلاتی را به وجود آورد، ادامه داد: هلال احمر در این حوزه نیز از ارائه خدمات به هم وطنان کوتاهی نکرد و در مدیریت بحران حضوری فعال داشت.

محمدی با بیان این که سال گذشته در مراتع شهرستان خرم دره به لحاظ پوشش گیاهی وضعیت مطلوبی داشتیم، یادآوری کرد: فصل تابستان آتش سوزی هایی در مراتع به وقوع پیوست که هلال احمر شهرستان در این صحنه نیز فعال و تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند مبارزه با کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

تسریع در روند مبارزه با کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی