مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-04-22اقتصادي

کودک آزاری عاطفی در ایام قرنطینه در اصفهان کاهش یافت


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در ایام قرنطینه به علت وقت گذاشتن والدین برای کودکان، کودک آزاری عاطفی در اصفهان کاهش یافته است.

- مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش آمار تماس گیرندگان با اورژانس اجتماعی در یک ماه اخیر اظهار داشت: با مقایسه و تحلیل آماری ایام در خانه ماندن به علت شیوع بیماری کرونا، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 38.

4 درصدی تماس به اورژانس اجتماعی مواجه بودیم.

وی افزود: 45 درصد از تماس گیرندگان به اورژانس اجتماعی به علت اختلاف نظر زوجین بر نحوه رعایت اصول بهداشتی و مسائل ایمنی حاکی بود.

افزایش دو و نیم برابری تماس با صدای مشاور معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در ایام خانه نشینی به علت شیوع کرونا تعداد تماس با صدای مشاور دو و نیم برابر افزایش یافت، تصریح کرد: میزان کودک آزاری فیزیکی در این مدت ثابت ماند و فرار از منزل به طور معناداری با 83 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

وی با اشاره به حمایت عاطفی و روانی کودکان در کانون خانواده در ایام قرنطینه که به علت وقت گذاشتن والدین برای کودکان، کودک آزاری عاطفی کاهش یافت، گفت: اگرچه شکایات از تعارضات با همسر افزایش یافت که این مساله در بین زوجینی که از بیماری های زمینه ای روانی مانند وسواس، اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری عاطفی در ایام قرنطینه در اصفهان کاهش یافت

کودک آزاری عاطفی در ایام قرنطینه در اصفهان کاهش یافت