مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-04-22سياسي

افتتاح موزه دفاع مقدس ابهر در سال جاری


موزه دفاع مقدس ابهر امسال افتتاح می شود.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: موزه دفاع مقدس ابهر امسال افتتاح می شود.

محمدرضا ذوالقدری ها صبح امروز (3 فروردین) در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه، اظهار کرد: این نهاد در طول تاریخ ایران اسلامی همواره در پیچ های حساس نقش موثر خود را در تامین امنیت و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نشان داده است.

شهردار ابهر با اشاره به حضور سپاه در همه عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: این نهاد یک نهاد مردمی و فراگیر است.

وی با اشاره به اجرای طرح شب های آسمانی توسط شهرداری و سپاه ابهر بیان کرد: برای بهبود اجرای این طرح باید تغییراتی در اجرای آن ایجاد کرد تا تعداد مخاطبان این برنامه افزایش یابد.

ذوالقدری ها با اشاره به این که مسؤلیت خود در زمینه موزه را انجام داده ایم، عنوان کرد: تکمیل این موزه نیازمند توجه به طراحی داخلی است که باید توسط سپاه انجام شود.

شهردار ابهر با اشاره به این که طراحی داخلی موزه یک کار هنری است و نیازمند متخصص است، بیان کرد: تلاش می شود اقدامات صورت گرفته موجب جذب افراد برای بازدید از موزه دفاع مقدس شود.

وی با اشاره به این که در تلاش هستیم موزه دفاع مقدس امسال به بهره برداری برسد، تاکید کرد: باید با بهره گیری از هنرمندان افراد را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه دفاع مقدس ابهر در سال جاری

افتتاح موزه دفاع مقدس ابهر در سال جاری