مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-22بين الملل

کشته شدن یک فرمانده نیروهای حفتر در حمله به پایگاه «الوطیه»


برخی منابع لیبیایی از کشته شدن یک فرمانده نیروهای تحت امر ژنرال «خلیفه حفتر» در جریان حمله هوایی به پایگاه «الوطیه» در غرب این کشور خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع لیبیایی گزارش دادند که سرهنگ عبدالسلام الزنتانی جانشین فرمانده گردان 134 پیاده نظام وابسته به نیروهای خلیفه حفتر در حمله هوایی به پایگاه الوطیه در غرب لیبی کشته شد.

طبق گزارش وبگاه عربی 21 ، الزنتانی چند روز پیش در جریان حمله پهپادی نیروهای دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج به پایگاه هوایی الوطیه مورد اصابت ترکش قرار گرفته و زخمی شده بود که سه شنبه شب جان باخت.

نیروهای السراج اخیرا حملات خود علیه نیروهای حفتر در غرب لیبی را آغاز کرده اند و تا کنون توانسته اند اکثر پایگاه های استراتژیک را به کنترل خود درآورده و تا مرز تونس پیشروی کنند.

از زمان سرنگونی حکومت معمر قذافی رهبر سابق لیبی در سال 2011، این کشور تحت کنترل دو دولت موازی در شرق و غرب در آمده است؛ دولت وفاق ملی به ریاست فایز السراج در طرابلس (غرب کشور) که در سطح جهان به رسمیت شناخته شده است و دیگری دولت طُبرُق در شرق لیبی که خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان ارتش ملی لیبی را حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن یک فرمانده نیروهای حفتر در حمله به پایگاه «الوطیه»

کشته شدن یک فرمانده نیروهای حفتر در حمله به پایگاه «الوطیه»