مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-22اقتصادي

پرداخت 108 میلیاردی به شهرداری گنبدکاووس از محل ارزش افزوده


رییس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس گفت: از محل ارزش افزوده سه درصد مبلغ 108 میلیارد ریال در سال 1398 به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احمد نعیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با بین اینکه اداره مالیات شهرستان گنبدکاووس بیش از 100 میلیارد ریال به شهرداری پرداخت کرد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و شهرستان اداره مالیات و دارایی شهرستان کارنامه قابل قبولی در سال گذشته داشته و در این راستا بیش از 650 میلیارد ریال بابت مالیات مستقیم و ارزش افزوده وصول شده است.

وی تصریح کرد: آنچه سازمان مالیات کشور برای شهرستان مصوب کرده بود مبلغ 630 میلیارد ریال برای سال گذشته بود که نسبت به مصوبه سازمان 145 درصد رشد داشته است.

رییس اداره مالیات و دارایی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه رشد وصولی مالیات در شهرستان به معنا پا گذاشتن بر گلوی مردم و به اجبار مالیات گرفتن نیست، ادامه داد: این رشد به لحاظ بخشودگی جرایم در سال گذشته است به نحوی که اشخاص حقیقی و حقوقی که تا پایان مردادماه سال 1398 اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشودگی خود را پرداخت کردند از پرداخت کل جرایم معاف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 108 میلیاردی به شهرداری گنبدکاووس از محل ارزش افزوده

پرداخت 108 میلیاردی به شهرداری گنبدکاووس از محل ارزش افزوده