مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-04-22سياسي

رزمایش ضیافت همدلی برای کمک به معیشت نیازمندان در مازندران آغاز شد


حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش خیرخواهانه و کمک به همنوع در سه مرحله در استان مازندران اجرا می شود که مرحله نخست آن هم اکنون پیش از آغاز ماه رمضان در حال انجام است و 2 مرحله دیگر نیمه ماه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله نهایی نیز در عید فطر انجام خواهد شد .

وی ادامه داد : در اجرای رزمایش ضیافت همدلی حدود 12 هزار بسته غذایی و معیشتی میان خانوارهای نیازمند مازندران توزیع می شود که ارزش هر یک از این بسته ها حدود سه میلیون ریال است .

مدیر کل اوقاف مازندران اقلام ضروری و مایحتاج خانوارها از جمله گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، برنج ، روغن ، رب گوجه ، خرما و ماکارونی را از جمله کالاهایی عنوان کرد که در این بسته غذایی قرار دارد .

وی گفت : شناسایی و معرفی خانوارهای نیازمند توسط ارگان حمایتی محرومان از جمله کمیته امداد امام خمینی انجام می شود و براساس لیست ارائه شده این بسته ها به خانوارها تعلق می گیرد .

جناسمی با اشاره به اینکه هزینه این بسته های معیشتی از محل موقوفات مازندران تامین شد ، افزود : حدود 10 درصد موقوفات استان نیات واقفان آنها اطعام دهی در ایام ماه رمضان است که هر ساله این افطاردهی در مساجد برگزار می شد و امسال این هزینه به صورت تامین بسته معیشتی نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ضیافت همدلی برای کمک به معیشت نیازمندان در مازندران آغاز شد

رزمایش ضیافت همدلی برای کمک به معیشت نیازمندان در مازندران آغاز شد