مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-22سياسي

امکان بازدید آنلاین از 24 اثر میراث جهانی ایران فراهم شد


امکان بازدید آنلاین از 24 اثر میراث جهانی ایران در ایام بحران کرونا توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت میراث فرهنگی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، با همکاری این سازمان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه 11 هزار کیلومتر روایت فرهنگی جهت بازدید 24 میراث جهانی ایران از طریق پلتفرم های ارتباطی در دسترس عموم قرار می گیرد.

مراسم معرفی طرح 11هزار کیلومتر مسیر در خانه؛ سفر به میراث جهانی امروز با حضور امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به منظور بازدید آنلاین عموم مردم از 24 اثر میراث فرهنگی و مراکز دیدنی کشور در شرایط کرونایی حاضر، در کاخ موزه گلستان برگزار شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و چالشی مشترک به نام کرونا، گفت: چالش های جدید انسان را وادار به ارائه خلاقیت های جدید می کند.

به همین منظور در ایام نوروز برنامه بازدید از 13 موزه را به صورت پایلوت و پخش مستقیم اجرا کردیم و استقبال از این برنامه بیش از حد تصور ما بود و تصمیم بر آن شد تا این مسیر را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازدید آنلاین از 24 اثر میراث جهانی ایران فراهم شد

امکان بازدید آنلاین از 24 اثر میراث جهانی ایران فراهم شد