مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-22سياسي

هزار کیلومتر در خانه، روایت دیجیتالی میراث فرهنگی


برنامه 11 هزار کیلومتر روایت فرهنگی جهت بازدید 24 میراث جهانی ایران با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از طریق پلتفرم های ارتباطی در دسترس عموم قرار می گیرد.

- برنامه 11 هزار کیلومتر روایت فرهنگی جهت بازدید 24 میراث جهانی ایران با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از طریق پلتفرم های ارتباطی در دسترس عموم قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم معرفی طرح 11هزار کیلومتر مسیر در خانه؛ سفر به میراث جهانی صبح امروز با حضور امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به منظور بازدید آنلاین عموم مردم از 24 اثر میراث فرهنگی و مراکز دیدنی کشور در شرایط کرونایی حاضر، در کاخ موزه گلستان برگزار شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و چالشی مشترک به نام کرونا گفت: چالش های جدید انسان را وادار به ارائه خلاقیت های جدید می کند.

در ایام نوروز برنامه بازدید از 13 موزه را به صورت پایلوت و بخش مستقیم اجرا کردیم و استقبال از این برنامه بیش ازحد تصور ما بود و تصمیم بر آن شد تا این مسیر را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار کیلومتر در خانه، روایت دیجیتالی میراث فرهنگی

هزار کیلومتر در خانه، روایت دیجیتالی میراث فرهنگی