مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-04-22سياسي

سپاه در تمامی عرصه ها بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی می کند


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هیچ چشم داشتی در عرصه های مختلف حضور داشته و تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه به کار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور در دیدار با سردار محمد شاهرخی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگاه های دولتی و اجرایی با حضور مؤثر و مفید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و لازم است از زحمات آن ها در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: زمانی که هدف خدمت گزاری باشد بحث و مجادله ای میان دستگاه ها و نهادها رخ نمی دهد اما وقتی هوای نفس و نیت های غیرخدایی وارد کار شوند شاهد بروز اختلاف و درگیری میان مسؤولان و مدیران خواهیم بود.

این مسؤول ضمن اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های مقابله با کرونا، ادامه داد: به منظور مقابله با این ویروس منحوس، تمامی دستگاه های استان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمامی ظرفیت و توان خود وارد عمل شده اند و به خوبی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تلاش کرده اند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: استان قزوین با توجه به موقعیت، شرایط و وضعیت خود می توانست آلوده ترین استان کشور باشد اما شیوع این ویروس به سرعت در استان کنترل و مدیریت شد که البته مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در تمامی عرصه ها بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی می کند

سپاه در تمامی عرصه ها بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی می کند