مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-04-22ورزشي

آمار نگران کننده پرونده های فوتبالی در فیفا/ جای نگرانی نیست!


سومین نشست بررسی بدهی و پرونده های بین المللی باشگاهها امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال و نمایندگان برخی باشگاه ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سومین جلسه بررسی بدهی باشگاه ها در مجامع بین المللی و داخلی با حضور باشگاه های مدعو برگزار شد.

دراین نشست با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ، محمود شیعی عضو هیات رییسه ، مسئولین کمیته های مربوطه در فدراسیون فوتبال همچنین فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ، رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان و حلاجی مدیر امور حقوقی این باشگاه، عارف نیا مسئول امور حقوقی باشگاه فولاد خوزستان و نظری مسئول حقوقی باشگاه صنعت نفت آبادان موضوعات مرتبط با نحوه انعقاد قرارداد، جذب بازیکن ، دریافت پرونده مجوز حرفه ای همچنین توصیه های فیفا در خصوص شرایط ویژه حاصل از شیوع بیماری کرونا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ابتدای این نشست با قدردانی از مشارکت باشگاه ها در این جلسات اظهار داشت:فدراسیون خانه باشگاههاست و بسیار ضروری است که در خصوص موضوعات و موارد مختلف نشست های مشترک و تبادل نظر داشته باشیم.

لازم است مسئولان باشگاهها از آخرین مقررات و قوانین همچنین تحولات باخبر باشند و در جلسات مشترک در این خصوص گفت و گو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده پرونده های فوتبالی در فیفا/ جای نگرانی نیست!

آمار نگران کننده پرونده های فوتبالی در فیفا/ جای نگرانی نیست!