موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-04-22اقتصادي

نرخ اجاره بهای مستأجرین سازمان تبلیغات در سال جاری افزایش نمی یابد


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نرخ اجاره بهای مستأجرین این نهاد در سال جاری افزایش نمی یابد، گفت: وصول اجاره بهای امسال با همان نرخ سال گذشته محاسبه و از خردادماه به بعد وصول می شود.

- حجت الاسلام مهدی طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه نرخ اجاره بهای مستأجرین این نهاد در سال جاری افزایش نمی یابد، گفت:وصول اجاره بهای امسال با همان نرخ سال گذشته محاسبه و از خردادماه به بعد وصول می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرایط خاص کشور و تعطیلی بسیاری از کسب وکارها، بازار و اصناف و فعالیت های جاری در جامعه برخی از افراد را با مشکلاتی روبه رو کرده است و در همین راستا این اداره کل اجاره املاک تجاری مستاجرین خود را در سال 99 افزایش نداده است.

وی افزود: در چنین وضعیتی و با توجه به کم شدن درآمد مردم و یا حتی به صفر رسیدن درآمد بعضی از اقشار نیاز است که بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم و بر اساس مجوز کمیسیون املاک مرکز در استان مصوب شد اجاره اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت به تأخیر بیافتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با گسترش ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بازار بسیاری از شهرها و حتی روستاها و رکود بیشتر مشاغل، ضمن هم دردی و همدلی با مستأج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ اجاره بهای مستأجرین سازمان تبلیغات در سال جاری افزایش نمی یابد

نرخ اجاره بهای مستأجرین سازمان تبلیغات در سال جاری افزایش نمی یابد