مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-22اقتصادي

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی خیران شیرازی برای پیکار با کرونا


مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، چهارشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: این کمک ها شامل، خرید یک میلیارد و 450 میلیون ریال محلول ضد عفونی کننده، انواع ماسک و تجهیزات سلامت، خرید 540 میلیون ریال ارزاق عمومی و تهیه 223 میلیون ریال کارت هدیه برای نیازمندان منطقه جنوب و شرق شیراز که از بیماری کرونا آسیب های جدی دیده اند.

عبدالرضا دستغیب ادامه داد: این کمک های نوع دوستانه در محله های مختلف شامل، مهدی آباد، شهرک برق و محله سنگ سیاه در بافت تاریخی فرهنگی شیراز و همچنین خانواده زندانیان توزیع شده است.

وی بیان داشت: افزون بر این، خیران با تامین پارچه برای تولید انواع ماسک اقدام به راه اندازی کارگاه های دوخت در مناطق مختلف شهری و پایگاه های انتظامی کرده اند.

دستغیب گفت: کودکان کار و مجموعه آسیب دیدگان اقتصادی اجتماعی از بیماری کرونا در سال 99 هدف مشترک خیران و نوع دوستان شیرازی است و کمک های آنها به این قشر از جامعه همچنان استمرار دارد.

او همچنین بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان از نیک اندیشان و مردم تقاضا داریم در امر خدا پسندانه کمک به نیازمندان مشارکت داشته باشند و در این ایام سرشار از برکت، سفره مستمندان را خالی نگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی خیران شیرازی برای پیکار با کرونا

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی خیران شیرازی برای پیکار با کرونا