مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-22اقتصادي

احداث 43 ایستگاه هوایی توزیع برق در آرادان


مدیر توزیع برق شهرستان آرادان گفت: 43 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت دو هزار و 625 کیلوولت آمپر در این شهرستان نصب و بهره برداری شده است.

- رحمان اشرفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آرادان اظهار کرد: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید و ایجاد ظرفیت لازم برای مشترکان، 43 ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت دو هزار و 625 کیلوولت آمپر در شهرستان آرادان نصب و بهره برداری شد.

وی بیان کرد: در قالب طرح های اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق، 18 هزار و 489 متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف سطح شهرستان بهسازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با عنوان این که احداث هشت هزار و 595 متر کابل خودنگهدار در راستای پروژه های کاهش تلفات و پیشگیری از سرقت شبکه ها عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: به منظور تأمین برق متقاضیان جدید، هفت هزار و 935 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در طی سال گذشته دایر و مورد بهره برداری واقع شده است.

اشرفی با اظهار این که 269 پروژهٔ عمرانی برق رسانی در سال گذشته با مبلغ 37 میلیارد و 333 میلیون ریال به بهره برداری رسیده یادآور شد: نصب 265 دستگاه کنتورهای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی فهام، در زمره فعالیت های صورت گرفته برای هوشمندسازی لوازم اندازه گیری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 43 ایستگاه هوایی توزیع برق در آرادان

احداث 43 ایستگاه هوایی توزیع برق در آرادان