مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-04-22حوادث

بازداشت سارق لوازم خودروهای وارداتی


رییس کلانتری 160 خزانه از دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو های وارداتی با 25 فقره سرقت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 2 میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پیمان احمدی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با تماس به مرکز فوریت های پلیسی از رفت و آمدهای مشکوک به خانه مرد جوانی شکایت کردند و تیمی از عوامل عملیات کلانتری 160 خزانه برای بررسی موضوع به نشانی اعلام شده اعزام و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مرد جوان هنگام بازگشت به خانه اش تعدادی لوازم خودرو دست دوم به داخل منزلش برده و در ساعات پایانی شب تعدادی افراد به خانه وی مراجعه و لوازم داخل خودرو را از وی می خرند.

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی به دست آمد مرد جوانی اموال سرقت به داخل منزلش انتقال می دهد و تعدادی مالخر نیز در رفت و آمد به منزل وی هستند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، ادامه داد: با هماهنگی های قضایی صبح روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان 33 قلم لوازم خودروی سرقتی از قبیل: 8 حلقه فرمان خودروهای وارداتی، 13 چراغ عقب خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارق لوازم خودروهای وارداتی

بازداشت سارق لوازم خودروهای وارداتی