مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-04-22فرهنگي

مرور حافظه صوتی رادیو در یک برنامه + ویدئو


برنامه «پرنیان صدا» به مناسبت 80 سالگی تاسیس رادیو به سردبیری و اجرای سعید توکل از پنجم اردیبهشت ماه به روی آنتن می رود.

این برنامه قرار است موزه شنیداری باشد و حافظه صوتی رادیو را از سال های دور، - برنامه پرنیان صدا به مناسبت 80 سالگی تاسیس رادیو به سردبیری و اجرای سعید توکل از پنجم اردیبهشت ماه به روی آنتن می رود.

این برنامه قرار است موزه شنیداری باشد و حافظه صوتی رادیو را از سال های دور، مرور کند.

سعید توکل در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، درباره جزییات برنامه پرنیان صدا که قرار است از رادیو پیام به روی آنتن برود، توضیح داد: برنامه پرنیان صدا به مناسبت هشتادمین سال تاسیس رادیو در ایران به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه که در طول سال نیز پخش خواهد شد از پنجم اردیبهشت ماه شامگاه جمعه ساعت 22 تا 2 بامداد به روی آنتن رادیو پیام خواهد رفت.

سردبیر جمعه ایرانی در ادامه با بیان اینکه هدف از ساخت این برنامه این بوده است که موزه شنیداری باشد و حافظه صوتی رسانه را در آن مرور کنیم، گفت: در این برنامه قرار است به هنرمندانی بپردازیم که در 40 سال اخیر بعد از پیروزی انقلاب و حتی قبل از 40 سال خاطراتی دارند.

با مشارکت و حضورشان قرار است مروری بر بخش هایی از برنامه های خاطره انگیز داشته باشیم و یاد کنیم از کسانی که آن برنامه ها را نوشتند، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور حافظه صوتی رادیو در یک برنامه + ویدئو

مرور حافظه صوتی رادیو در یک برنامه + ویدئو