مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-04-22اقتصادي

تسریع پاسخگویی به درخواست های مردمی با اجرای طرح های هوشمندسازی


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: با اجرای طرح های هوشمندسازی سرعت پاسخگویی به درخواست های مردمی افزایش و سفرهای غیر ضرور درون شهری کاهش یافته است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: با اجرای طرح های هوشمندسازی سرعت پاسخگویی به درخواست های مردمی افزایش و سفرهای غیر ضرور درون شهری کاهش یافته است.

لیلا دودمان چهارشنبه 3 اردیبهشت در بازدید از شهرداری الکترونیک با اشاره به برگزاری بیست و دومین جلسه مشترک کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات و شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز که به صورت حضوری و ضمن بازدید از خدمات غیر حضوری معاونت معماری و شهرسازی و شهرداری الکترونیک انجام گرفت از بحث و بررسی خدمات هوشمندسازی و اقدامات انجام گرفته در این سازمان گفت.

او با اشاره به طرح های هوشمندسازی که در مجموعه های شهرداری شیراز در حال انجام است، به اثرات مثبت این طرح ها در تسریع انجام امور مربوط به شهروندان و پاسخگویی بالا به درخواست های مردمی اشاره کرد.

دودمان با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا همکاری بین سازمانی افزایش و سفرهای درون شهری شهروندان کاهش یافته، از لزوم تقویت هرچه بیشتر سیستم های هوشمندسازی در ادارات و سازمان های شهرداری گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع پاسخگویی به درخواست های مردمی با اجرای طرح های هوشمندسازی

تسریع پاسخگویی به درخواست های مردمی با اجرای طرح های هوشمندسازی