مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-04-22اقتصادي

نواقص دوربین های نظارتی بندرعباس رفع شود


در حالی که شهرداری رقم سنگینی را صرف ایجاد دوربین های نظارتی و کنترلی سطح شهر کرده اما فرماندار بندرعباس تاکید دارد که ایرادات و نواقص آن سریع تر برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری ظهر امروز اظهار کرد:  در سال جاری تلاش شود نواقصات و عیوب سامانه دوربین های نظارتی و کنترلی شهر رفع و با هدف ارتقاع رضایت مندی مردم سعی شود حجم این دوربین ها زیادتر و حداکثر نقاط پوشش داده  شود.

وی افزود: ظرف دو هفته آینده همه شهرداری های شهرستان طرح ایجاد یا تکمیل پایش تصویری شهر مربوطه را شامل تعیین جانمایی دوربین های جدید مورد نیاز و آخرین وضعیت دوربین های موجود همراه با اعتبار مربوطه تهیه و در جلسه آینده ارائه تا بررسی شود.

فرماندار بندرعباس در ادامه عنوان کرد: راهداری بررسی لازم را در خصوص چگونگی رفع عیوب و نواقصات دوربین ها در جاده ها و فعال کردن آنها انجام و در جلسه بعدی آماده کند.

 عزیزاله کناری، ضرورت بهره گیری از دوربین های نظارتی و کنترل سرعت جهت مدیریت بهتر شهری را یک ضرورت اعلام کرد و با تاکید گفت: درسال جاری تلاش شود نواقصات و عیوب این سامانه را برطرف شود و با هدف ارتقاع رضایت مندی مردم میزان پوشش به حداکثر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص دوربین های نظارتی بندرعباس رفع شود

نواقص دوربین های نظارتی بندرعباس رفع شود