مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-22اجتماعي

هشدار محیط زیست آذربایجان غربی به واحدهای تولید جوجه


مهران نظری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فایل ویدئویی معدوم سازی و زنده به گور کردن جوجه های یک روزه در شبکه های اجتماعی تاسف برانگیز بوده و جهت جلوگیری از اقدام مشابه در این استان، به همه واحدهای تولید جوجه توصیه می شود از انجام چنین رفتار غیر انسانی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در صورت انجام تخلف مشابه، اداره کل حفاظت محیط زیست استان طبق قوانین و ضوابط محیط زیست و با همکاری ارگان های مربوطه با متخلفان برخورد و آنان را به مراجع قضایی معرفی می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: دستگاه های مسوول و متولی تولید جوجه های یک روزه باید نظارت دقیق و بیشتری در فعالیت این نوع واحدها انجام داده و مالکان این واحدها باید قبل از هرگونه تولید جوجه، ابتدا ارزیابی دقیقی از بازار داشته باشند.

این استان دارای 69 واحد مرغ مادر است که ظرفیت اسمی تولید این واحد ها 2 میلیون و 60 هزار قلعه در سال است؛ همچنین723 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولیدی 15 میلیون 100 هزار قطعه و 38 واحد مرغ تخم گذار با ظرفیت تولید بیش از یک میلیون قطعه در سال در استان فعال هستند.

طی هفته جاری یک فایل ویدئویی در فضای مجازی با محتوای معدوم سازی و زنده به گور کردن منتشر شد که رسانه ها و افکار عمومی را به واکنش در برابر این عمل قبیح واداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محیط زیست آذربایجان غربی به واحدهای تولید جوجه

هشدار محیط زیست آذربایجان غربی به واحدهای تولید جوجه