مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 14:052020-04-22سياسي

محدودیت های ترافیکی در مهاباد برداشته شد


عضو ستاد مقابله با کرونا و سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون موانع موجود در هسته و معابر اصلی شهر شامل میدان شهرداری، چهارراه آزادی، میدان آرد، چهارراه مولوی و خیابان محمد قاضی که جزء مسیرهای پردد هستند، برداشته و رفت آمد به حالت عادی برگشته است.

ابراهیم کریمی با بیان اینکه کاهش محدودیت ترافیکی به صورت تدریجی و از روز شنبه آغاز شده بود، اضافه کرد: قبل این نیز از روز شنبه محدودیت های بلوار خلفای راشدین، پل یرغو، میدان کتاب، بلوار فجر باند رفت و برگشت، پل زانکو، کنار گذر پل زانکو، بهداشت شافعی، خیابان سه آسیاب و کوچه های بهمنی توسط همکاران مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برداشته شده بود.

وی از شهروندان خواست تا به منظور قطع سریع تر زنجیره انتقال کرونا، ماندن در خانه را جدی تر گرفته، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند و در اجرای این طرح همکاری لازم را با مسوولان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اصناف کم خطربه همراه مجتمع های تجاری مهاباد از امروز شنبه با شرایط جدید و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شد.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی در مهاباد برداشته شد

محدودیت های ترافیکی در مهاباد برداشته شد