مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 14:152020-04-22سياسي

رسانه در مدیریت شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کرد


فرماندار فومن با اشاره به اینکه جامعه بدون نقد و نقادی زنده و پویا نیست، گفت: رسانه در مدیریت شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در فرمانداری شهرستان فومن به نقش مهم رسانه به عنوان صدای مردم در مقابل مسئولان اشاره و اظهار کرد: جامعه بدون نقد و نقادی زنده و پویا نیست.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگو بودن مسئولان در برابر انتقادات رسانه، گفت: خبرنگاران باید در چارچوب وظایف یک خبرنگار با در نظر گرفتن همه ابعاد به ارائه نقد و حتی راهکار در امور مختلف بپردازد.

فرماندار فومن با بیان اینکه عدم نقدپذیری از سوی مسئولان سبب آسیب به خود آنها خواهد شد، افزود: مدیران ادارات باید از هر فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه خود استفاده کرده و مردم را از خدمات صورت گرفته آگاه سازند.

وی به مشارکت 73 درصدی مردم فومن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: در جلب این میزان مشارکت رسانه و خبرنگاران نقش مهمی ایفا کردند تا با ایجاد یک فضای سالم رقابت انتخابات به بهترین شکل برگزار شود.

محسنی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه در شهرستان فومن، گفت: فومن یکی از شهرستان است که بیش از 190 مصوبه در ستاد مقابله با کرونای شهرستان داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه در مدیریت شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کرد

رسانه در مدیریت شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کرد