مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-04-22سياسي

توضیحات معاون آموزشی وزیر بهداشت درباره زمان بازگشایی دانشگاه ها


معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه تصمیمات ارائه آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی پس از تایید ستاد ملی کرونا قابلیت اجرایی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت درخصوص اخبار مطرح شده در مورد وضعیت آموزشی ترم جاری دانشگاه های علوم پزشکی اظهار داشت: پیشنهاداتی در این خصوص در جلسات متعدد کارشناسی که با حضور مدیران حوزه ستادی وزارت بهداشت و معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شده است، ارائه و پیشنهادات گروه های مختلف دانشجویی نیز دریافت و هم اکنون جمع بندی این پیشنهادات آماده ارائه به ستاد ملی کرونا است.

وی افزود: بدیهی است این پیشنهادات صرفا پس از تصویب در ستاد ملی کرونا جنبه اجرایی خواهد داشت.

حق دوست خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی با تمام قوت و با به کارگیری تکنولوژی های پیشرفته آموزشی برای دروس تئوری به صورت الکترونیکی و برای دوره های کارآموزی و کارورزی در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی با حضور فراگیران در بخش های بالینی با جدیت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: اولویت در ارائه آموزش ها حفظ کیفیت و استفاده حداکثری از فرصت زمانی موجود برای به پیش بردن اهداف آموزشی به بهترین وجه ممکن است و تلاش می کند تا با کمترین آسیبی ترم جاری را به پایان برده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون آموزشی وزیر بهداشت درباره زمان بازگشایی دانشگاه ها

توضیحات معاون آموزشی وزیر بهداشت درباره زمان بازگشایی دانشگاه ها