مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 16:102020-04-22حوادث

اعمال قانون3 میلیون و 500 هزار راننده متخلف در شهرهای اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال 98 تعداد 2 میلیون راننده متخلف در شهر اصفهان و یک میلیون و 500 هزار نفر در شهرستان های این استان مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین زاده در جلسه هماهنگی و بررسی اجرایی اقدامات فرهنگی ترافیکی اظهار داشت: هدف از اجرای این جلسه ارتقای فرهنگ رانندگی و افزایش ایمنی رانندگان و راکبان موتورسیکلت ها و رسیدن به جامعه ای امن است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس 3 ایده ترافیکی را با همکاری شهرداری اصفهان دنبال می کند بیان داشت: ایده اول پلیس جایگزین کردن موتورسیکلت های برقی به جای بنزینی است که برای اجرایی کردن آن می بایست تسهیلاتی به ویژه برای کسانی که در هسته اصلی و مرکزی شهر تردد می کنند در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: ایده دوم اجرای طرح تشویق رانندگان و راکبان قانونمند موتورسوار و برگزاری مراسمی بزرگ برای تقدیر از آنان است.

حسین زاده تأکید کرد: دیگر ایده، پیگیری اختصاص خیابان سبز و ایمن در هسته مرکزی شهر است که می بایست مطابق با آیتم های روز دنیا و شامل گذرگاه عابر پیاده، خط ویژه استاندارد، خط ویژه موتورسواری و دیگر متدهای روز دنیا در زمینه ترافیکی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون3 میلیون و 500 هزار راننده متخلف در شهرهای اصفهان

اعمال قانون3 میلیون و 500 هزار راننده متخلف در شهرهای اصفهان