مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-04-22سياسي

توصیه های استاندار به شهرداران کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی کاری نکنید؛ قانونمند باشید


شهرداران مراکز شهرستان های 8 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار کردند که استاندار توصیه هایی به شهرداران داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج شهرداران مراکز شهرستان های 8 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار دیدار کردند این نشست به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر شهری و مدیرکل دفتر فنی استانداری در محل سالن دولت برگزار شد.

استاندار حیات بخشی به فضای شهری استان با الهام از طبیعت خدادادی را ضروری دانست و خواست شهرداران از ورود به چالش های سیاسی، قومی و مسائل غیر تخصصی خودداری کنند استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مبلمان شهری یکی از مهم ترین عناصر بصری است، گفت: مبلمان شهری، شهرهای استان متناسب با طبیعت بکر و خدادادی و فضای فرهنگی استان طراحی شود.

شهرداران مراکز شهرستان های 8 گانه استان گزارش عملکرد خود در خصوص مبارزه با کرونا را به استاندار ارائه دادند.

حسین کلانتری استاندار در این نشست با تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، برکت و امید است و خدا کمک کند تا از این فرصت نهایت استف.

اده را ببریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش های شهرداران استان در مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: گندزدایی مستمر و نظافت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های استاندار به شهرداران کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی کاری نکنید؛ قانونمند باشید

توصیه های استاندار به شهرداران کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی کاری نکنید؛ قانونمند باشید