مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-22اقتصادي

مصوبه افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی های قزوین به فرمانداری ارسال شد


مهدیه السادات قافله باشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ کرایه های تاکسی هرساله مورد بازبینی قرار گرفته و افزایش می یابد که امسال با توجه به مطالبات تاکسیرانان به تعرفه کرایه ها 30 درصد افزوده شد.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان خواهان افزایش 50 درصدی کرایه های تاکسی بودند، اضافه کرد: راننده ها معتقدند که از سال گذشته تاکنون با افزایش قیمت بنزین و کاهش حمل و نقل مسافر در دوران کرونایی، معیشت آنها تحت تاثیرات منفی قرار گرفته و این افزایش کرایه باید قبل از سال اتفاق می افتاد.

قافله باشی تصریح کرد: در نشست غیرعلنی شورای شهر قزوین، پس از بحث و تبادل نظر در مورد مطالبه رانندگان تاکسی، تمامی اعضا به این نتیجه رسیدند که نرخ تاکسی ها با افزایش 30 درصدی به تصویب برسد.

به گفته این عضو شورای شهر، مصوبه نرخ افزایش کرایه های تاکسی هم اکنون به هیات تطبیق فرمانداری ارسال شده و در صورت موافقت تا 10 روز آینده اجرایی می شود.

قافله باشی خاطرنشان کرد: لایحه حمایت از بهرهبرداران و جلوگیری از تعدیل نیرو در جایگاه های CNG ، استمهال دو ماه قدرالسهم تاکسیرانی تا اول خردادماه و پس از آن توسط پیمانکاران به حساب سازمان تاکسیرانی از دیگر مصوبات این نشست غیرعلنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی های قزوین به فرمانداری ارسال شد

مصوبه افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی های قزوین به فرمانداری ارسال شد