مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 18:302020-04-22سياسي

استقبال دارالقرآن السابقون از ماه مبارک رمضان در فضای مجازی


در آستانه ماه مبارک رمضان دارالقرآن السابقون تبریز همچون سال های گذشته محفل بزرگ قرآنی برگزار می کند با این تفاوت که امسال این محفل قرانی از فردا پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه در فضای مجازی اینستا گرام پذیرای علاقمندان و عموم مردم است.

- پویا منفردخطیبی، مدیر دارالقرآن السابقون تبریز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دارالقران السابقون تبریز در آستانه ماه مبارک رمضان هر سال محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان ممتاز ملی و بین المللی برگزار می کرد ولی با توجه به شرایط فعلی کشورمان این  محفل قرآنی امسال در فضای مجازی اینستاگرام و به صورت پخش زنده صورت می گیرد.

وی که حافظ کل قرآن کریم  و یکی از فعالان فرهنگی و قرآنی دارالقرآن السابقون تبریز است با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای این محفل قرآنی یادآور شد: اولین محفل مجازی انس با قرآن و استقبال از ماه مبارک رمضان کاری ابتکاری و برنامه جذاب و پر محتوای قرآنی است که با حضور قاریان و حافظان ملی و بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

مدیر دارالقرآن السابقون تبریز تصریح کرد: این محفل قرآنی یادبود شهید مدافع حرم شهید صادق عدالت اکبری  با حضور چهار نفر از اساتید و قاریان بین المللی قرآن کریم، سجاد امینی، مهران بکایی، محمدرسول آزمایش و سعید وحیدی مهر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دارالقرآن السابقون از ماه مبارک رمضان در فضای مجازی

استقبال دارالقرآن السابقون از ماه مبارک رمضان در فضای مجازی