مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-04-22حوادث

ردیابی و شناسایی شکارچی غیر مجاز در سرخس از طریق شبکه های مجازی


رییس اداره حفاظت محیط زیست سرخس گفت: یک شکارچی متخلف از طریق فیلم ها و عکس هایی که از نحوه صید پرندگان در شبکه های مجازی منتشر می کرد، ردیابی و شناسایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست سرخس گفت: یک شکارچی متخلف از طریق فیلم ها و عکس هایی که از نحوه صید پرندگان در شبکه های مجازی منتشر می کرد، ردیابی و شناسایی شد.

موسی غلام زاده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس در حین رصد فضای مجازی به منظور جلوگیری از خرید و فروش گونه های جانوری وحشی، متوجه عکس ها و فیلم هایی مربوط به نحوه صید پرندگان وحشی شد که بلافاصله اقدامات تحقیقاتی انجام و فرد مورد نظر شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی فرد متخلف پرونده وی به دادگستری ارسال شد و با دستور قاضی، حکم جلب و بازرسی منزل متخلف در روستای شوریجه سفلی صادر گردید.

غلام زاده بیان کرد: در بازرسی از منزل متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست و پاسگاه انتظامی آق دربند، ادوات جرم از قبیل 4 قطعه کبک، 4 عدد قفس و 3 رشته دام کشف و ضبط شد؛ همچنین بازبینی فیلم ها و عکس هایی که توسط فرد متخلف در فضای مجازی منتشر شده بود حاکی از صید غیر مجاز 20 قطعه کبک، یک قطعه مرغابی سرسبز و یک قطعه ماهی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیابی و شناسایی شکارچی غیر مجاز در سرخس از طریق شبکه های مجازی

ردیابی و شناسایی شکارچی غیر مجاز در سرخس از طریق شبکه های مجازی