مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 20:252020-04-22ورزشي

اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد


اولین مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و ظهراب محمودی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال به عنوان اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اولین مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و "ظهراب محمودی" با کسب 12 رای برای مدت چهار سال به عنوان اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان گهکیلویه و بویراحمد و با حضور اعضای مجمع انتخاب هیات گلف برگزار شد و کورش نیک پی و ظهراب محمودی دو داوطلب تصدی این هیات با هم رقابت به رقابت پرداختند که به دلیل عدم حضور نیک پی در این مجمع، رای گیری با حضور محمودی برگزار و در نهایت ظهراب محمودی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال به عنوان اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، ظهراب محمودی، نایب رییسی هیات گلف همدان، سرپرست هیات اسکی استان همدان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بهار، صالح آباد و اسد آباد استان همدان، نایب رییسی هیات آمادگی جسمانی استان کهگیلویه وبویراحمد و درجات مربیگری در رشته های آمادگی جسمانی، ایروب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

اولین رییس هیات گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد