مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-04-22سياسي

قرارگاه «مواسات و همدلی» جهرم دائمی می شود


دبیر قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم با اشاره دائمی شدن این قرارگاه گفت: باید تلاش کنیم قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم صرفاً به یک زمان خاص محدود نشود و با کمک خیرین دائمی بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، غلامرضا توکل در نشست هماهنگی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان جهرم اظهار داشت: همواره نظام جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و امروز نیز در این بحران کرونایی، به همت خیرین این بحران به فرصت تبدیل شده است.

توکل بیان داشت: یک آشپزخانه مهدوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر جهرم در حال راه اندازی است که قرار است در ماه مبارک رمضان 30 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود.

  فرمانده سپاه جهرم با اشاره به رزمایش سرا سری مواسات و همدلی  که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد افزود: همه باید نهایت تلاش را داشته باشیم تا منویات مقام معظم رهبری در این شهرستان به صورت گسترده اجرایی شود.

وی بابیان اینکه برای شناسایی آسیب دیدگان کرونایی مساجد به محور فعالیت های فرهنگی درامرموضوعات کرونا تبدیل شود گفت: یادمان نرود که همه مسلمان هستیم و با کمک مردم و همشهریان نگذاریم کسی گرسنه سر به بالین بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه «مواسات و همدلی» جهرم دائمی می شود

قرارگاه «مواسات و همدلی» جهرم دائمی می شود