مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-22اقتصادي

فارس چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس گفت: تامین و توزیع انواع فرآورده های نفتی در فارس به عنوان چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور بدون وقفه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومیشرکت پخش فرآورده های نفتی فارس،  امیر بنی کریمی چهارشنبه 3 اردیبهشت در بازدید استاندار فارس از تاسیسات انبار نفت شهید تندگویان شیراز گفت: 40 درصد از فرآورده های مورد نیاز استان از طریق پالایشگاه شیراز تامین و مابقی سوخت مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار تامین و توزیع می شود.

وی افزایش ذخیره سازی انبار نفت شهید تندگویان و اتصال و استفاده از ظرفیت خطوط ریلی استان برای حمل انواع فرآورده را از طرح های این شرکت در سال جهش تولید دانست.

بنی کریمی اعلام کرد: گند زدایی و ضد عفونی نفتکش ها در بدو ورود به انبار، تب سنجی رانندگان نفتکش و کارکنان، ضدعفونی مداوم جایگاه های عرضه سوخت مایع و سی ان جی استان با همکاری مالکان جایگاه ها و فراهم آوردن زیر ساخت های مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی بهای سوخت از جمله اقدامات این شرکت برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

عنایت الله رحیمی، استاندار فارس نیز گفت: ساخت پالایشگاه دوم در شیراز، اتصال انبار نفت به خطوط ریلی و افزایش ذخیره سازی انبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور

فارس چهارمین مصرف کننده سوخت در کشور