مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-04-23فرهنگي

سومین سری برنامه «ایوان هنر» در بجنورد منتشر شد


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی گفت: سومین سری برنامه «ایوان هنر» که به معرفی هنرمندان خراسان شمالی و اقدامات آنان می پردازد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی رضا خدادادی قره باشلو با اشاره به پخش برنامه ایوان هنر در خراسان شمالی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و در 8 قسمت تولید و در رسانه های استان برای مخاطبان پخش شد.

وی به محتوای این برنامه اشاره کرد و گفت: معرفی هنرمندان برتر رشته های هنری در حوزه هنر انقلاب، معرفی کتاب، فیلم و شاعر در قالب بسته 30 دقیقه ای تولید و ارائه و البته بخش های مهم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی در بخش دیگری به فلسفه تولید برنامه فرهنگی و هنری ایوان هنر پرداخت و با اشاره به تولید این برنامه در سال های 91 و 94 گفت: سری اول و دوم ایوان هنر در قالب 40 قسمت برنامه به موضوع فرهنگ و هنر استان پرداخته تا از این طریق جای خالی برنامه های فرهنگی و هنری را پرکند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 100 آیتم برنامه ایوان هنر تولید شد و در این سال ها سعی کردیم تا خلاء برنامه های موجود از این دست را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین سری برنامه «ایوان هنر» در بجنورد منتشر شد

سومین سری برنامه «ایوان هنر» در بجنورد منتشر شد