مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-04-23اقتصادي

افزایش 30 درصدی مصرف آب در اردکان/توسعه جایگاه های برداشت آب شرب


فرماندار اردکان با اشاره به شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، گفت: با توجه به این شرایط مصرف آب در شهرستان اردکان 30 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، بهروز شهابی زاد در نشستی به تشریح اقدامات انجام شده در راستای تأمین آب در فصل گرم سال و نیز جلوگیری از شیوع کووید 19 در ایستگاه های برداشت آب در اردکان پرداخت و گفت: هرساله در ماه های اسفند و فروردین، افزایش مصرف آب را در شهرستان داشته ایم و امسال به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، شاهد افزایش 30درصدی در مصرف آب بوده ایم.

فرماندار اردکان با اشاره به شرایط جغرافیایی منطقه، اظهار داشت: منابع آب زیرزمینی شهرستان اردکان دارای EC بالایی است و کیفیت آب پایین است و ما از آب شرب مناسبی برخوردار نیستیم.

وی گفت: در سال جاری و پیش از فرارسیدن فصل گرم سال، جلساتی را برای تأمین آب و نیز رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کووید 19 برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق جایگاه ها، شیرهای برداشت پر مراجعه شامل میدان آزادی به سیستم پدالی و اداره آبفا نیز به چشم الکترونیکی مجهز شود و همچنین برای رعایت فاصله فیزیکی، لوله گذاری جایگاه های برداشت توسعه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مصرف آب در اردکان/توسعه جایگاه های برداشت آب شرب

افزایش 30 درصدی مصرف آب در اردکان/توسعه جایگاه های برداشت آب شرب