مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-23سياسي

ضرورت شناسایی ظرفیت های اقتصادی مازندران برای جهش تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن خیریان پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در سالن استانداری با اظهار اینکه باید از ظرفیت ها برای رشد و ارتقای شاخص های اقتصادی و تحقق شعار جهش تولیدی در شرایط تحمیلی استفاده کنیم، افزود: با استفاده از مفاد مختلف قانون کسب و کار و ظرفیت شورای گفتگو برای تحقق اهداف تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه وظایف شورای گفتگو مهم و حساس است، اظهار داشت: این وظایف مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون است و باید حداکثر استفاده را برای بهبود کسب و کار داشته باشیم.

خیریان پور با عنوان اینکه در سال 98 اقدامات خوبی برای بهبود کسب و کار انجام شده است، افزود: رتبه استان مازندران بین 31 استان در زمینه شورای گفتگو در کشور رتبه ششم بوده است و امسال می توان با برنامه ریزی دقیق تر این رتبه را ارتقا بخشیم.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای گفتگو با فعال سازی کمیته های ذیل شورا و استفاده از نظرات اعضا؛ تدوین دستورکار جلسات و استفاده از ظرفیت مجازی و سامانه مربوطه برای توسعه کسب و کار تلاش کنند.

معاون استاندار مازندران، تبیین صورتجلسات، ابلاغ و پیگیری مصوبات را ضروری دانست و گفت: مصوبات شورای گفتگو باید به صورت دقیق اجرایی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی ظرفیت های اقتصادی مازندران برای جهش تولید

ضرورت شناسایی ظرفیت های اقتصادی مازندران برای جهش تولید