مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-04-23سياسي

استیضاح شهردار یاسوج و ده ها سوال/از حرف های عجیب تا رفتارهای بی سابقه


جلسه استیضاح شهردار یاسوج برگزار شد مقدم در جایگاه خود ابقا شد اما آن چه که باقی ماند برخی رفتارها و گفتارهای عجیب و بی سابقه بود که عبرت آموز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جلسه استیضاح شهردار یاسوج برگزار شد و نستهن مقدم که از سوی 4 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج مورد استیضاح و سوال قرار گرفته بود توانست همچنان با رای اعضای شورای شهر یاسوج شهردار مرکز استان بماند.

اما در این بین برای مردم شهر یاسوج این جلسه استیضاح یک حسن هم داشت به عبارتی نعمت بود اینکه مردم در دوره های بعد با شناخت بیشتر از نامزدهای انتخابات شوراها پای صندوق رای خواهند رفت.

  در جلسه استیضاح شهردار یاسوج مشهود بود که بسیاری از موافقت ها و مخالفت ها از روی حب و بغض است و مهم تر این که به قول مخالفین شهردار اگر کار آن چنانی در شهر صورت نمی گیرد به اذعان خودشان مهم ترین دلیل عدم همراهی برخی اعضای شورا با شهردار است.

وقتی در پایان نشست استیضاح این گونه اعلام می شود که باید از این پس موافقان شهردار و خود شهردار پاسخگوی عملکرد خود باشند به معنای آن است که نیم بیشتری از اعضای شورای شهر با شهردار و مجموعه نهاد خدمات رسان شهری در بزرگترین شهر استان و مرکز کهگیلویه و بویراحمد همراهی نخواهند داشت که جای سوال و تعجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح شهردار یاسوج و ده ها سوال/از حرف های عجیب تا رفتارهای بی سابقه

استیضاح شهردار یاسوج و ده ها سوال/از حرف های عجیب تا رفتارهای بی سابقه