مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-04-23حوادث

جان باختن مرد 60 ساله در آتش سوزی واحد مسکونی در رشت/ یک آتش نشان آسیب دید


معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه آتش سوزی یک واحد مسکونی نیمه متروکه در سبز میدان رشت یک مرد 60 معلول را به کام مرگ برد، - گفت: در این حادثه یکی از آتش نشانان آسیب دید.

شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی واقع در سبز میدان رشت، اظهار کرد: ساعت 21:23 دقیقه شامگاه چهارشنبه این آتش سوزی مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گرازش آتش نشانان به محل اعزام شدند، افزود: مأموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه شاهد آتش سوزی در سقف و سازه چوبی یک خانه نیمه متروکه واقع در سبز میدان رشت بودند.

مؤمنی در ادامه با اشاره به اینکه به واسطه شدت شعله های مأموران سریعاً اقدام به مهار و پیشگیری از گسترش آتش کردند، گفت: تیم نجات آتش نشانان در عملیات جستجوی خود پیر مردی حدوداً 60 ساله را از محل آتش سوزی خارج کردند که متأسفانه با توجه به عدم توانایی جسمی و حرکتی؛ فرد محبوس شده در آتش و دود جان باخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه بر اساس اظهارات اهالی محل این فرد بیش از دو سال بوده که قادر به حرمت نبوده است، ادامه داد: تیم نجات مرد میانسال دیگری را که دچار آسیب شده بود به بیرون از خانه انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن مرد 60 ساله در آتش سوزی واحد مسکونی در رشت/ یک آتش نشان آسیب دید

جان باختن مرد 60 ساله در آتش سوزی واحد مسکونی در رشت/ یک آتش نشان آسیب دید