مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-23اقتصادي

تولیدکنندگان نفت، زیر تیغ حملات فیشینگ


در بحبوحه سقوط تاریخی بهای نفت ناشی از کاهش تقاضا و شیوع گسترده ویروس کرونا، حملات فیشینگ به یکی دیگر از مشکلات و بحران های پیش روی تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان تبدیل شده است.

- در بحبوحه سقوط تاریخی بهای نفت ناشی از کاهش تقاضا و شیوع گسترده ویروس کرونا، حملات فیشینگ به یکی دیگر از مشکلات و بحران های پیش روی تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد که تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان علاوه بر بحران های ناشی از افت شدید قیمت نفت و کاهش چشمگیر تقاضا، با بحران دیگری نیز دست و پنجه نرم می کنند که آن نیز حملات فیشینگ و سایبری از سوی منابع ناشناس است.

تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان که با رکود اقتصادی ناشی از شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، افت شدید قیمت نفت و کاهش تقاضا مواجه شده اند، هم اکنون با چالش جدیدی که توسط مجرمان سایبری به وجود آمده است روبه رو شده اند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت arstechnica آمده است، این مجرمان سایبری با ترتیب دادن حملات پیچیده ای فیشینگ که به صورت کاملاً قانونی به نظر می رسد، شرکتهای فعال در صنعت انرژی به خصوص در ایالات متحده را مورد هدف قرار می دهند تا بدین ترتیب اطلاعات حیاتی و محرمانه آنها را به سرقت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان نفت، زیر تیغ حملات فیشینگ

تولیدکنندگان نفت، زیر تیغ حملات فیشینگ