مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-23اجتماعي

پسماندهای شهر گلپایگان به صورت اصولی دفن می شود


پسماندهای گلپایگان با مجوز محیط زیست و شورای تأمین شهرستان گلپایگان به صورت کاملا اصولی در دشت شمال شهرستان گلپایگان دفن می شود.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: پسماندهای گلپایگان با مجوز محیط زیست و شورای تأمین شهرستان گلپایگان به صورت کاملا اصولی در دشت شمال شهرستان گلپایگان دفن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان صبح پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان اظهار داشت: پسماند شهر گلپایگان با مجوز محیط زیست و شورای تأمین شهرستان گلپایگان به صورت کاملاً اصولی در حدود 9 متری عمق زمین در دشت شمال شهرستان گلپایگان دفن می شود.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی مردم شهر گلشهر زباله هایی است که در گذشته به صورت غیراصولی و فقط با لایه نازکی از خاک دفن می شد که در اثر بارندگی ها نمایان شده است، خاطرنشان کرد: محیط زیست متعلق به نسل های آینده است و ما موظف به حفظ محیط زیست هستیم.

فرماندار گلپایگان گفت: شهرداری های سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و شرکت بازیافت مکلف هستند ظرف مدت 40 روز مشکل راه اندازی سایت زباله را برطرف کنند.

پارک بانوان شهر گلپایگان افتتاح شد در ادامه حسین زاهدی رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان اظهار داشت: پارک بانوان شهر گلپایگان در زمینی به متراژ 28 هزار متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای شهر گلپایگان به صورت اصولی دفن می شود

پسماندهای شهر گلپایگان به صورت اصولی دفن می شود