مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-23اجتماعي

عملیات احداث 10 پارک محله ای در ساوه آغاز می شود


شهردار ساوه با بیان اینکه توسعه فضای سبز اولویت مهم مدیریت شهری این شهر است از آغاز احداث 10 پارک محله ای در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی حسینی در چهارمین جلسه کمیته اجرایی شهرداری، گفت: هم اکنون محل احداث فضای سبز 30 هکتاری بام فجر تسطیح و آماده کاشت است که با توجه به خرید بخشی از نهال های مورد نیاز آن بزودی عملیات درختکاری آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به شهروندان قول داده ایم  تا پایان دوره پنجم 50 هکتار به فضای سبز و سرانه فضای سبز شهر اضافه کنیم لذا علاوه بر اماکن پیش بینی شده در نقاط مختلف شهر برای ایجاد فضای سبز، 10 پارک محله ای نیز احداث و  تقدیم شهروندان گرامی خواهیم کرد.

 وی همچنین از احداث اولین پارک ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم در ساوه خبر داد و افزود: همه اقشار مختلف مانند معلولان  که در شهر زندگی می کنند ما موظفیم زیرساخت ها را جهت رفاه و آسایش آنان فراهم کنیم.

  حسینی یادآور شد: مجموعه آبی فدک به مساحت سه هکتار نیز از دیگر پروژه های سالجاری در این راستا می باشد که با هدف مدیریت آبهای سطحی منطقه شرق شهر، برقراری عدالت اجتماعی در توسعه خدمات و تامین بخشی از آب فضای سبز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 10 پارک محله ای در ساوه آغاز می شود

عملیات احداث 10 پارک محله ای در ساوه آغاز می شود