مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-04-23سياسي

فارس من/یک مسوول: هیچ فاضلابی وارد اراضی روستای میهم نمی شود


لوله گذاری و طرح فاضلاب کشی در روستای میهم علیا به صورت کامل اجرا شده است اما هیچ فاضلابی از طریق آن از روستا خارج نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، خبرگزاری فارس سامانه ای برای پیگیری سوژه های مردمی راه اندازی کرد که در این سامانه دغدغه و مسائل مردمی ثبت می شود و خبرنگاران این رسانه تا حصول نتیجه آن را پیگیری و اطلاع رسانی خواهند کرد.

سوژه ای با عنوان تخلیه فاضلاب در اراضی بالا دست روستای میهم سفلی در خبرگزاری فارس استان کردستان ثبت شد و مردم خواستار پیگیری آن توسط خبرنگاران این رسانه شدند.

بخشدار چهاردولی راجع به این موضوع به خبرنگار فارس در قروه گفت: لوله گذاری و طرح فاضلاب کشی در روستای میهم علیا به صورت کامل اجرا شده است اما هیچ فاضلابی از طریق آن از روستا خارج نمی شود.

اسحاق خاتونی در ادامه اظهار داشت: به دلیل اینکه میهم علیا در بالا دست روستای میهم سفلی قرار دارد مانند سال های قبل فاضلاب این دو روستا از طریق دره ای که در حاشیه روستا میهم سفلی قرار دارد به خارج از بافت مسکونی منتقل می شود.

وی تصریح کرد: بوی نامطبوع ناشی از تخلیه فاضلاب که در بالا دست روستای میهم سفلی وجود دارد به دلیل روباز بودن دره محل عبور زباله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/یک مسوول: هیچ فاضلابی وارد اراضی روستای میهم نمی شود

فارس من/یک مسوول: هیچ فاضلابی وارد اراضی روستای میهم نمی شود