مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-23اقتصادي

سرقت حدود 23 هزار انواع علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از سرقت 22 هزار و 929 انواع تابلو و علامت هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این استان به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی یکی از وظایف این اداره کل است که هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه مسیر نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، بشکه ترافیکی، چراغ های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می رود.

وی بیشترین علائم سرقت شده در سال گذشته را صفحه مسیر نما با هفت هزار و هفت مورد، پایه مسیر نما با سه هزار و 502 مورد، صفحه بال کبوتری با 2 هزار و 909، پایه تابلوی بال کبوتری با یک هزار و 919 مورد و صفحه جان پناه پل با هزار و 624 مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به ثبت متوسط سالانه بیش از 45 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان، سرقت این علائم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای استان تأثیر گذار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: علائم جاده ای سرقت شده با قیمت های بسیار اندک فروخته می شود در حالی که این اداره کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه های سنگینی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت حدود 23 هزار انواع علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان

سرقت حدود 23 هزار انواع علائم ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان