مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-04-23سياسي

پیام تبریک علی دارابی به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس رادیو


معاون امور استان های رسانه ملی به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران، در پیامی این روز را به همه کارکنان تلاشگر و خدوم شبکه های رادیویی استانی صداوسیما تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، چهارم اردیبهشت ماه سال 1319 اولین فرستنده رادیویی در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و این روز به نام روز رادیو در ایران نامگذاری شده است.

به همین مناسبت علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی در نامه ای خطاب به معاونان صدای مراکز استانی، این روز را به آنها و همه کارکنان رادیو در استان ها تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هر صبح دوباره متولد می شود؛ با سلامی به گستره سرزمین، و می دود در رگ های زندگی و قد می کشد بر تارک روز، ساده و صمیمی برایمان شعر می خواند و قصه می گوید، حرف هایش بر دل می نشیند و تازه می کند مهربانی را، دوستی را و زندگی را.

هشتاد سال است که هر روز بی تکرار، تکرار می شود؛ همان دستگاه سخنگویی که داستان تولدش از فشردن دکمه سیاه رنگی در اتاق کوچک ساختمان بی سیم آغاز شد و تاریخی دارد پُر فراز و فرود، از عمارت کلاه فرنگی تا میدان ارگ و از بزنگاه های مهم انقلاب تا روزهای حماسه و جهاد در جبهه ها و تا لحظه لحظه امید و امداد، در روزگاری که نیازمند همدلی بوده ایم و هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک علی دارابی به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس رادیو

پیام تبریک علی دارابی به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس رادیو