مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-23دانش

70 درصد دانشجویان غیرانتفاعی تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفتند


مدیرکل مراکز آموزشی غیردولتی وزارت علوم با تاکید بر اینکه این مراکز توانستند شرایط خود را با شرایط فعلی شیوع کروناویروس وفق بدهند، گفت: در حال حاضر 75 مرکز غیرانتفاعی در کشور وجود دارد که 70 درصد دانشجویان تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفتند.

- مدیرکل مراکز آموزشی غیردولتی وزارت علوم با تاکید بر اینکه این مراکز توانستند شرایط خود را با شرایط فعلی شیوع کروناویروس وفق بدهند، گفت: در حال حاضر 75 مرکز غیرانتفاعی در کشور وجود دارد که 70 درصد دانشجویان تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرزانه شمیرانی ضمن بیان این مطلب به تشریح وضعیت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسیر حرکت این مراکز رو به جلو و رضایت بخش است در واقع مجموعه آموزش عالی کشور در نیم سال دوم تحصیلی 98-99 در پی شیوع بیماری کووید -19 با توقف فعالیت های حضوری مواجه شد و دانشگاه های غیردولتی نیز از این وضعیت مستثنی نبودند.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز غیردولتی مشابه دانشگاه های دولتی و در تبعیت از سیاست ها و تصمیمات نهادهای بالادستی با متوقف کردن آموزش های حضوری به سراغ جایگزینی آموزش های الکترونیکی رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانشجویان غیرانتفاعی تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفتند

70 درصد دانشجویان غیرانتفاعی تحت پوشش آموزش های مجازی قرار گرفتند