مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-04-23اقتصادي

روند اجرایی تصفیه خانه شهر خلخال تسریع می شود


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل بر تسریع در روند اجرایی پروژه آبرسانی و تصفیه خانه آب خلخال تاکید کرد.

- بهروز پورمهر چهارم اردیبهشت در بازدید از طرح آبرسانی و تصفیه خانه شهر خلخال اظهار کرد: طرح آبرسانی به شهر خلخال از پروژه های احداث تصفیه خانه آب شرب خلخال و خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال و احداث مخازن مربوطه است که تسریع در روند اجرای این پروژه در دستور کار است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای باقیمانده عملیات اجرایی پروژه های خط انتقال آبرسانی و تصفیه خانه شهر خلخال خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی هر دو پروژه به شکل مناسبی ادامه دارد و باید روند کار برای بهره برداری از این پروژه تسریع شود.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: عملیات بتن ریزی دیوارهای مخزن قازان داش و همچنین عملیات اجرایی سازه ای و مکانیکال مخازن قازان داش و اندبیل با جدیت تمام در حال انجام است که با فعالیت های مناسب انتظار می رود پروژه در زمان مناسب و پیش بینی شده به سرانجام برسد.

نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه خانه آب شهر خلخال نیز در این بازدید به اهمیت اجرایی پروژه تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ با همت و تلاش سرمایه گذار و پیمانکار پروژه فعالیت ها ادامه داشته و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی تصفیه خانه شهر خلخال تسریع می شود

روند اجرایی تصفیه خانه شهر خلخال تسریع می شود